marți, 10 noiembrie 2009

BASESCU NU NE MERITA.

Acum 5 ani nu m-am mutat in congo, chiar daca a iesit basescu si am votat cu nastase...nu am fost suparat deloc. fiindca am crezut ca daca jumate din tara l-a votat inseamna ca merita si am sperat ca va face ceva bun pt tara,ca doar de aia a vrut sa fie presedinte,sincer nu am fost nici trist, nici bucuros ,dar am crezut ca va face ceva bun ,am crezut ca e capabil, mai ales ca in marile orase a castigat si intelectualii si deontologii l-au sustinut...dupa 5 ani s-a ales praful de tara asta,intelectualii il blameaza, deontologii i-o trag pe toate posturile tv....ce ma sperie, e ca acum ,se axeaza pe cei care, si aici nu spun, ca e vina lor, traiesc la tara au 3 4 clase si pot fi manipulati ,sunt oameni saraci si dupa 5 ani de basescu ,sunt multi ,foarte multi,concluzia e ca basescu, si-a crescut in 5 ani de circuri si nebunii politice, niste "copii", care sa-l sustina ,adica zona rurala, "copii"care pot fi manipulati, care cred cu tarie in basescu, care cred ca lor le e greu din cauza lui iliescu,si toate acestea ,doar ca sa mai fie odata presedinte cu toate ca" nu i-a placut dar mai vrea"....Boc e unul din copii lui basescu, atata doar ca e major.asa ca trageti voi concluzia aestui joc de a fi presedinte cu orice scop....ca pentru tara sigur nu a facut nimic
p.s daca vreti sa vedeti cum va arata tara asta dupa inca 5 ani cu basescu vizionati filmul IDIOCRACY!!
http://www.youtube.com/watch?v=L0yQunhOaU0

F. G.

4 comentarii:

Anonim spunea...

DACA VA TINETI DE BLOGUL ASTA SCRIETI PE RAND ARTICOLELE SAU MACAR FRECVENT, NU TOTI ODATA CA OILE SI APOI NIMIC IARA, CA NU VA CITESTE NIMENI ASA, ISI PIERDE LUMEA INTERESUL.

Anonim spunea...

noi ne tinem de acest blog si scriem cand avem timp;inspiratie avem tot timpul,nu vrem ca lumea sa isi piarda interesul asa ca vom tine cont de cele spuse de tine Anonim
FLORIN G

Anonim spunea...

Bravo Ciprian Ardelean pentru aparitia la "ora adevarului" de azi!!!!!De asa aparitii are nevoie psd-ul,de multe ori din pacate la emisune apar oameni cu mai putin verb!E pacat....se uita lumea si comenteaza...in defavoarea noastra...

Anonim spunea...

astazi a fost pascu.....asa da!!!!!e ultima suta!trebuie trimisi oameni buni si reprezentativi la emisiuniile tv!!!!